Tuesday, February 19, 2019

TYT Türkçe Kitap Önerileri 2019


Öğrenciler sınava en iyi şekilde hazırlanmak için en faydalı yayınevlerini tercih etmek istemektedirler. Bu yüzden TYT ve AYT sınavları için kitap önerileri öğrenciler için önemlidir. Çünkü iyi bir yayınevinin kitabına sahip olmak, soru türlerini görmek sınavda daha iyi performans göstermek anlamına gelecektir. Bu yüzden TYT sınavına çalışmak için adaylar hangi kitapları almalıdır sizlere bunlardan bahsetmek istedik.

TYT sınavında Türkçe sorularına hazırlanmak için; Okyanus yayınları TYT Türkçe özel Ders Konseptli konu anlatım kitabı, Kronometre TYT Türkçe Akıllı Kitabım Konum Anlatım fasikülleri,Karekök yayınları, Esen Yayınları soru bankası, okyanus yayınları soru bankası, hız ve renk yayınları soru bankası, karekök yayınları soru bankası, yayın denizi video çözümlü soru bankası en çok tercih edilen yayınevleri arasında yer almaktadır.

TYT sınavında Matematik sorularına hazırlanmak için; okyanus yayınları tyt özel ders konseptli konu anlatım kitabı, FDD yaınları konu anlatım kitabı, Esen yayınları konu anlatımı, Kronometre konu anlatım fasikülleri, okyanus yayınları, esen yayınları, karekök yayınları, üçdörtbeş yayınları, polme yayınları, sıfırdan sonsuza yayınları, hız ve renk yayınları soru bankası, apotemi yayınları soru bankası adaylar tarafından en çok tercih edilen yayınevleri olmaktadır.

TYT sınavında Geometri sorularına en iyi şekilde hazırlanmak için; okyanus yayınları, kronometre yayınları, polme yayınları, karekök yayınları, Final yayınları soru bankası, Sıfırdan sonsuza yayınları tercih edilebilir.

TYT sınavında Fizik sorularına hazırlanmak için; Polme yayınları konu anlaatımlı kitap, okyanus yayınları konu anlatımı, kronometre yayınları akıllı kitap, polme yayınları soru bankası, yayın denizi soru bankası, okyanus yayınları soru bankası, karekök yayınları soru bankası, bilgi sarmalı yayınları soru bankası, karaağaç yayınları soru bankası yayınlarını öğrencilere tavsiye edebiliriz.

TYT için Kimya sorularına en iyi hazırlanmak için yayınevleri; polme yayınları konu anlatımı, kronometre yayınları konu anlatımı, okyanus yayınları, esen yayınları soru bankası, karekök yayınları soru bankası, bilgi sarmal yayınları, şenol hoca soru bankası, evrensel iletşim soru bankası en çok tercih edilenler arasınadır.

TYT sınavında Biyoloji’ye en iyi şekilde hazırlanmak için; Kronometre yayınları, okyanus yayınları, eğitim vadisi yayınları, karekök yayınları, zafer yayınları, okyanus yayınları.

TYT Coğrafya için yayınevi tavsiyeleri; Kronometre yayınevi konu anlatım, delta kültür coğrafya özet, polme yayınları konu anlatım, okyanus yayınları konu anlatım, eğitim vadisi soru bankası, esen yayınları soru bankası, limit yayınları soru bankası.

TYT Tarih için kitap önerileri; Kronometre yayınları Tarih akıllı kitabım, Delta kültür yayınları, Okyanus yayınları, Esen yayınları soru bankası, hız ve renk yayınları soru bankası, eğitim vadisi soru bankası, karekök yayınları soru bankası.

No comments:

Post a Comment